Základní popis funkcionality

Věrnostní systém MojeBody funguje plošně pro obchodníky a jejich zákazníky, zákazník má vytvořený účet u každého obchodníka na který díky nákupům sbírá body. Sběr bodů se realizuje prostřednictvím mobilní aplikace, která přečte QR kód. Aplikace umožňuje zákazníkovi generovat slevu, kterou uplatní u obchodníka. Zákazník nemůže uplatnit slevu u jiného obchodníka, body si obchodníci navzájem nesdílejí.

Systém pro obchodníka umožňuje

1. Přehledy

  • O aktuálním stavu (počet zákazníků, počet vlastních prodejen v systému, počet bodů na účtech mých zákazníků, počet bodů získaných zákazníky za měsíc, počet vybraných bodů zákazníky za poslední měsíc, obrat prodejen, odměny uplatněné na prodejnách)
  • O historii všech prodejen nebo vybrané prodejny za vybrané období ve dnech, týdnech, měsících (počet nákupů celkem a počet registrovaných nákupů, celkový obrat a registrované nákupy, počet získaných bodů, vybraných slevách)

2. Nastavení systému a jeho správu

  • Nastavení vlastní registrace (základní data o obchodníkovi)
  • Moje prezentace (vlastní logo, fotka prodejny, adresa prodejen , souřadnice prodejen na mapě, otevírací doba prodejen)
  • Moje předplatné (informace a správa předplacených licencí)
  • Refundace účtu (v případě vratky zákazníkovi, kdy byla uplatněna sleva)
  • Moji uživatelé (správa vlastních uživatelů)
  • Moje pravidla (nastavení pravidel pro přidělení bodů, popis pravidla pro zobrazení zákazníkovi, platnost od kdy do kdy datumově, platnost na jakých prodejnách, platnost v kterých dnech, platnost v kterých hodinách, obrat na jeden bod, od jakého obratu se body načítají)

3. Moji zákazníci

  • Moji zákazníci (statistiky týkající se zákazníků načítajících si body s pohledem na obrat, vybrané slevy, frekvence nákupů, průměrného nákupu)
  • Zprávy (možnost vybraným skupinám zaslat zprávu)